3 wyśmienite sposoby, aby odstraszyć od siebie ludzi w Polskim Busie

Podczas całonocnej jazdy tanim, ciasnym autobusem komfort jest na wagę złota. Kaszel, smarkanie albo zabarykadowanie się rzeczami to klasyki, które nie zawsze działają. Mimo to nie warto się poddawać!

Mój chłopak tutaj siedzi

Tej nocy próbowała się dosiąść. Była niezwykle uprzejma i czarująco próbowała zabrać mi miejsce na nogi, a co najważniejsze resztki snu. Kręcenie głową połączone ze zdecydowaną odmową nic nie dawało. Cały czas dzielnie próbowała mnie przekonać, dopóki nie spojrzałam się na nią z lekkim oburzeniem:

Nie widzi pani, że mój chłopak tu siedzi?

… (cisza połączona ze zmieszaniem, ciągle pokazuję na puste krzesło)

No mój chłopak tu siedzi… Jak sobie to pani wyobraża, że go przesadzę?

Odpuściła, taka akcja to pewniak.

Lateksowe rękawiczki

W związku z tym, że toalety jak i zresztą wszystko w miejscach publicznych jest dość paskudne, nie zrezygnowałam z żelu antybakteryjnego, ale postanowiłam wzbogacić zestaw ochronny o lateksowe rękawiczki. Ubieram je do toalety nie mogąc opędzić się od wymownych spojrzeń. Myślicie, że ktoś chce mieć takiego towarzysza podróży? Raczej nie.

Rozmowa z mamą

Póki jeszcze roaming nie zjada pieniążków należy wykorzystać to przydatne narzędzie. Dobrze usiąść po zewnętrznej stronie i pogadać nie tylko o kurtce zimowej czy butach, ale wpleść w rozmowę jakieś smaczki. Niech Wasza inwencja niesie Was daleko.  Fakt osoby rozmawiającej przez telefon już jest zniechęcający, bo po pierwsze kto by chciał przeszkadzać? Po drugie jak się do tego doda, że robiło się badania, sugerując w rozmowie chorobę zakaźną i zdenerwowanym oczekuje się na wyniki, to raczej nikt nie śmie usiąść obok.

No i noc przespana.

Skomentuj

