Dlaczego chłopakom nie warto robić herbaty?

Czytałam ostatnio na pewnym blogu, bardzo piękny artykuł. Serio bardzo piękny. Nie wzruszyłam się, chociaż tekst płynął, jak ciepła czekolada. Wchodził dobrze i generalnie klasyfikował się w kategorii „ładna smutna piosenka zranionej nastolatki”, szkoda tylko, że był pisany przez dorosłą kobietę, a w dodatku matkę.

Wszyscy się boją, że się ich zrani. Szczególnie, jak się ma tzw. bagaż doświadczeń, a na horyzoncie pojawia się ktoś nowy. Nowicjusz jest zawsze najbiedniejszy, bo musi cierpieć z nieswojej winy, a na dodatek głównie przez to, że pozostali wcześniej spaprali. Przez tych wcześniejszych niektórzy dochodzą do wniosku, że nie warto się szczególnie angażować, twierdząc dodatkowo, że tak się prezentuje siłę charakteru – lekceważeniem cudzych uczuć.

Jak robić, żeby się nie narobić

Cóż… Do czasu kiedy trafiłam na ten artykuł mój chłopak miał swój kubek w kuchni. Teraz niech zapomni. Mój dom, to mój dom i żadnych kubków nie będę pożyczać. Ma też własne wieszaki i pudło na rzeczy, kiedy przyjeżdża, żeby mu było wygodnie i czuł się, jak u siebie. Koniec z tym. Niech zapomni też, że mu zrobię herbatę. Ma ręce. Mój czas jest zbyt cenny, żeby marnować go na wrzucenie torebki do kubka i zalanie wrzątkiem. Chciałabym upiec mu ciasto, ale udam, że nie chcę, jeszcze mnie będzie wykorzystywał… Jeszcze się przyzwyczai, a ja skończę przy garach. Moją dewizą związku od teraz to: jak robić, żeby się nie narobić. Ciekawe, jak długo pociągniemy, na skąpieniu sobie miłości.

Ja wiem, co jest fajne, Ty też

Wciąż jestem we wczesnym okresie życia, kiedy ludzie próbują wmówić mi co jest fajne, a co nie, szczególnie jeżeli chodzi o związki. Uwielbiam ich słuchać i dochodzić do wniosku, że i tak nie za bardzo mnie to obchodzi. Najbardziej lubię jednak moralizatorskie teksty o miłości publikowane na polskich blogach. Tylko ja wiem, co w moim życiu jest fajne i nikt inny.

Nie polecam małym dziewczynkom uczyć się życia z blogów. Potem ze swoimi chłopakami będą się kłócić o skarpetki i rzucać ich z powodu brudnych kubków.

Skomentuj

